Σάββατο 24 Δεκεμβρίου 2011

Έφτασε!

Ένα μήνα μετά την κυκλοφορία του γραμματοσήμου με την προσωπογραφία της Ρένας Βλαχοπούλου (και μετά την έκκλησή μου σε γνωστούς/ές και φίλους/ες...), έφτασε προχτές στην πόρτα μου ένας φάκελος με δύο αντίτυπα του γραμματοσήμου! Η καλή μου φίλη Γωγώ έσπευσε να βρει στα ταχυδρομεία του Βόλου το γραμματόσημο και τα κατάφερε!
Η Γωγώ μού γράφει ότι ελπίζει η κάρτα της και το πολυπόθητο γραμματόσημο να μού φέρει άρωμα άλλων εποχών--και φυσικά μού έφερε, όχι μόνο την εποχή που ξαναζωντανεύει το γραμματόσημο αλλά και τα όχι και τόσο μακρινά χρόνια που ανταλλάσσαμε με τη Γωγώ και άλλα αγαπημένα φιλαράκια "συμβατικές" κάρτες (τα e-cards και η ηλεκτρονική επικοινωνία μας έχουν πλέον αντικαταστήσει τα ΕΛΤΑ).

Λίγες μέρες πριν φτάσει η κάρτα της Γωγώς, ωστόσο, άλλες δυο καλές μου φίλες, η Κατερίνα και η Παναγιώτα, μού χάρισαν δύο φιλοτελικά αντικείμενα που κυκλοφόρησαν από τα ΕΛΤΑ στο πλαίσιο της σειράς "Έλληνες ηθοποιοί": τον συλλεκτικό "Φάκελο πρώτης ημέρας κυκλοφορίας" πάνω στον οποίο βρίσκονται και τα έξι γραμματόσημα της σειράς αλλά και τη συλλεκτική κάρτα με το γραμματόσημο της Ρένας και το προπληρωμένο τέλος αποστολής.

Αυτή την κάρτα σκέφτηκα να χρησιμοποιήσω για να σας στείλω κι εγώ (ηλεκτρονικά ομολογουμένως, δάσκαλε που δίδασκες...) τις δικές μου ευχές για τις γιορτινές μέρες. Εύχομαι τα καλύτερα για σας και τους ανθρώπους σας. Βαστάτε γερά!
Το ότι πήρα την κάρτα της Γωγώς αλλά και τα παραπάνω συλλεκτικά αντικείμενα δεν σας... απαλλάσσει από την αποστολή που σας έχω αναθέσει! Στείλτε μου φακέλους. Σας βεβαιώνω ότι μόλις πήρα στα χέρια μου τον φάκελο της Γωγώς και είδα το γραμματόσημο (και μάλιστα εις διπλούν!) ένιωσα υπέροχα, άλλαξε η διάθεσή μου! Εν πάση περιπτώσει, το γραμματόσημο κυκλοφορεί σε 2.000.000 αντίτυπα. Πρέπει να τα χρησιμοποιήσουμε...

3 σχόλια:

mahler76 είπε...

είδες που κάι κάτι τόσο μικρό σε μέγεθος όσο ένα γραμματόσημο μπορεί να σε κάνει τόσο πολύ ευτυχισμένο? Καλές γιορτές σου εύχομαι με υγεία πάνω από όλα.

Rena Fan είπε...

Έχεις απόλυτο δίκιο, mahler! Το περίμενα ότι θα συμβεί κάπως έτσι, αλλά ήταν ακόμα πιο ωραίο όταν συνέβη!
Χρόνια πολλά και καλά!

ασωτος γιος είπε...

τι όμορφο να βγαίνουν τέτοια γραμματόσημο\
ρενα φαν εδώ (σουζι τρως και τρως και ψεύδεσαι)
χρονια πολλά να σαι καλα